marți, 9 decembrie 2008

Scrisoare catre Mos Craciun


Dragă Moş Crăciun,


Îmi pare rău că unii copii au încetat să mai creadă în tine,dar acum te rog să citeşti şi scrisoarea aceasta,având în vedere că nu ţi-am mai scris de foarte mult timp...Îmi doresc ca anul aceasta să fiu sănătoasă şi să fiu înconjurată de iubirea celor dragi..
Vreau ca oamenii din jurul meu să nu uite că sunt oameni, şi să îşi aloce timp şi pentru “necesitătile” psihologice, nu doar materiale.Aş vrea de la tine Moş Crăciun să reaminteşti oamenilor de vise, de speranţe, de bunătatea şi căldura pe care-o au toţi în suflet, de actul de-a dărui,de care acum unii au uitat.
Aş vrea ca în această lună,ce vesteşte Naşterea Mântuitorului,să ningă...deoarece dacă nu este zăpadă nu există in totalitate spiritul Crăciunului.
Nu am uitat nici de familia mea,căreia îi doresc acelaşi lucru care mi-l doresc şi pentru mine...Sănătate şi fericire...
Mulţumesc Moşule că citeşti şi scrisoarea mea.

Cu drag,
Ana

Niciun comentariu: